Creșa ”Universul copiilor” Mioveni, județul Argeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de administrator financiar, (studii universitare de licență – S), gradul I, cu normă întreagă.
Formulare necesare inscrierii la concursurile organizate de UAT Mioveni in vederea angajarii:
Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare pentru testarea competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine la concursurile organizate in cadrul Primăriei orașului Mioveni
Secretar, gradul III - Universul copiilor
Creșa ”Universul copiilor” Mioveni, județul Argeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de secretar, (studii universitare de licență – S), gradul III, cu normă întreagă.
REZULTATUL FINAL al evaluării anuale a managerului Centrului Cultural Mioveni – dl. Călinescu Alin Marian, pentru activitatea prestată în anul 2022
În conformitate cu prevederile art. 42 alin. (3) din OUG nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare, și cu prevederile art. 14, alin.(1) din Regulamentul de organizare și desfășurare a evaluării managementului Centrului Cultural Mioveni pentru perioada contractului de management 02.04.2021 – 01.04.2026, aprobat prin HCL nr. 13/20.01.2022, se aduce la cunoștința publică rezultatul final al evaluării anuale.
Cresa - 4 functii contractuale de ingrijitoare - norma intreaga
Creșa ”Universul copiilor” Mioveni organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a 4 funcții contractuale de îngrijitoare, cu normă întreagă.
Consilier juridic, clasa I, gradul profesional asistent
Primăria oraşului Mioveni organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice vacante de consilier juridic, clasa I, gradul profesional asistent, în cadrul Compartimentului Monitorizare proceduri administrative.
Durata normală a timpului de muncă aferentă funcției publice de execuție este de 8 ore/zi și 40 de ore/săptămână.