camere Ziarul de Mioveni Protectia datelor

PROGRAM PRELUNGIT LA TAXE ŞI IMPOZITE ÎN MIOVENI

primaria8Contribuabilii din Mioveni trebuie să ştie că impozitele şi taxele aferente anului fiscal 2019 se pot plăti în două rate egale: până la 31 martie inclusiv şi 30 septembrie inclusiv. Pentru plata cu anticipaţie a impozitului datorat pentru întregul an fiscal 2019 de către persoanele fizice până la 31 martie inclusiv se acordă o bonificaţie de 10%, iar pentru persoanele juridice se acordă o bonificație de 5%.

Pentru a crea posibilitatea ca mai mulți contribuabili să beneficieze de aceste bonificații, conducerea Primăriei a decis ca programul de încasare a acestor taxe să fie prelungit și în weekend.

Astfel, sâmbătă, 23 martie și sâmbătă, 30 martie 2019, sunt stabilite ca zile de lucru, cu program stabilit în intervalul 8.00-13.00, pentru încasarea taxelor și impozitelor restante.

Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0348/455.666 sau pe e-mail, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

PREMIERĂ LA MIOVENI - PROIECȚIA FILMULUI DOCUMENTAR „CINE A FĂCUT ROMÂNIA MARE”

Film documentarFilmul documentar „CINE A FĂCUT ROMÂNIA MARE” va fi lansat în premieră vineri, 22 martie, de la ora 17:00, în sala mare a Centrului Cultural din Mioveni.

Filmul este o producție unică, un regal de interviuri cu personalități ale României actuale.
Documentarul este ilustrat cu imagini din viitorul film artistic “ JURNAL DE RĂZBOI” ce va putea fi apreciat ca, probabil, cea mai mare producție cinematografică construită pe baza a două jurnale de război de acum o sută de ani, aparținând a doi ofițeri ai armatei române: sublocotenenții Gheorghe Bădescu din Slănic și Nicoale Șuța din Domnești.
Aceste jurnale se regăsesc în volumului “JURNAL DE RĂZBOI - Mărturii din tranșeele întregirii României”, o carte coordonată de argeșeanul Dan Drăgoi.
Filmul este o superbă renaștere a mândriei de a fi argeșean și un exemplu de a spune că județul nostru s-a aflat în fruntea luptei pentru afirmarea identității naționale.
Evenimentul este organizat de Asociația Ordessos, în parteneriat cu Primăria orașului și Centrul Cultural Mioveni.

IMG 20190222 WA0031 IMG 20190222 WA0096 IMG 20190223 WA0011

CONTRIBUABILII CARE ÎŞI ACHITĂ IMPOZITUL PÂNĂ LA 31 MARTIE BENEFICIAZĂ DE O REDUCERE DE 10%

plata onlineContribuabilii din Mioveni trebuie să ştie că impozitele şi taxele aferente anului fiscal 2019 se pot plăti în două rate egale: până la 31 martie inclusiv şi 30 septembrie inclusiv.
Pentru plata cu anticipaţie a impozitului datorat pentru întregul an fiscal 2019 de către persoanele fizice până la 31 martie inclusiv se acordă o bonificaţie de 10%, iar pentru persoanele juridice se acordă o bonificație de 5%.

Iată programul casieriilor:

Luni, miercuri – între 08.00 şi 16.00

Marți și Joi – între 8.00 şi 17.00

Vineri – între 8.00 şi 14.00.

Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0348/455.666 sau pe e-mail, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

PFA-URILE ŞI ÎNTREPRINDERILE INDIVIDUALE CARE NU ŞI-AU ACTUALIZAT OBIECTUL DE ACTIVITATE VOR FI RADIATE

registrul comertuluiOficiul Național al Registrului Comerțului – ONRC anunță că radiază din oficiu, în termen de 60 de zile de la împlinirea celor 2 ani de la data intrării în vigoare a legii, persoanele fizice autorizate - PFA şi întreprinderile individuale al căror număr de clase de activităţi prevăzute de codul CAEN incluse în obiectul de activitate este mai mare decât cel impus de actul normativ menționat.

Potrivit art. II alin. (1) din Legea nr. 182/2016, în termen de 2 ani de la intrarea în vigoare, persoanele fizice autorizate şi întreprinderile individuale al căror număr de clase de activităţi prevăzute de codul CAEN incluse în obiectul de activitate este mai mare decât cel prevăzut de prevederile legale în vigoare (5 clase de activități prevăzute de codul CAEN pentru PFA și 10 clase de activități prevăzute de codul CAEN pentru II) au obligația de a solicita oficiului registrului comerţului competent modificarea, în mod corespunzător, a menţiunilor din registrul comerţului referitoare la obiectul de activitate.

În acest context, cererile (formulare-tip) având ca obiect înregistrări în registrul comerțului, inclusiv cele privind modificarea obiectului de activitate al PFA/II și, după caz, înscrisurile doveditoare pot fi transmise/depuse de solicitanți prin: poștă, mijloace electronice, utilizând portalul de servicii online al Oficiului Național al Registrului Comerțului, https://portal.onrc.ro (cu semnătură electronică extinsă), respective direct la sediul oficiului registrului comerțului de pe lângă tribunalul în raza căruia PFA/II și-a stabilit sediul profesional.

Lista persoanelor fizice autorizate şi a întreprinderilor individuale care nu şi-au îndeplinit obligaţia de modificare a obiectului de activitate la data de 23.01.2019 este publicată pe pagina de internet a Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, www.onrc.ro, sectiunea IMPORTANT.

Autorizația de mediu nu mai are valabilitate prestabilită

Autorizatie mediuPrimăria orașului Mioveni aduce la cunoștința tuturor operatorilor economici autorizați din punct de vedere al protecției mediului, aflați pe raza orașului, prevederile Ordinului nr. 1171/2018 privind aprobarea “Procedurii pentru aplicarea vizei anuale a autorizaţiei de mediu şi autorizaţiei integrate de mediu”, publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 967 din 15/11/2018.
Autorizația de mediu nu mai are valabilitate prestabilită. Firmele trebuie să obțină anual o viză pentru a o prelungi!

Initial, autorizatia de mediu avea o valabilitate de 5 ani, iar autorizatia integrată de mediu 10 ani. Conform noilor precizari legislative, autorizația de mediu si autorizația integrată de mediu își păstrează valabilitatea pe toată perioada în care beneficiarii lor obțin viza anuală.

Astfel, în cazul în care dețineți autorizație de mediu/autorizație integrată de mediu nu mai este obligatorie solicitarea reautorizării și obținerea unei noi autorizații, fiind însă necesară vizarea anuală a autorizației existente.

Procedura de aplicare a vizei anuale se stabilete prin ordin al conducătorului autorității publice centrale pentru protecția mediului, în termen de 120 de zile de la data intrarii în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență. Precizăm că pentru derularea procedurii de aplicare a vizei anuale nu se percep taxe sau tarife.

Informații suplimentare puteți obține la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Argeș din Strada Egalității, nr. 50A, sau de pe pagina de internet http://www.anpm.ro/documents/24337/34536293/Ordin+MM+1171_2018+Procedura+pt+aplicarea+vizei+anuale+a+autorizaţiei+de+mediu+şi+autorizaţiei+integrate+de+mediu.pdf/