camere Ziarul de Mioveni Protectia datelor

S-a încheiat prima etapă de distribuire a tabletelor pentru elevii din Mioveni

0006În conformitate cu HCL nr.66/06.05.2020, prin care administrația orașului Mioveni a luat decizia de a achiziționa tablete electronice și cartele SIM pentru elevii din Mioveni, ai căror părinți nu dispun de mijloace financiare pentru achiziția unor dispozitive electronice de comunicare online, astăzi s-a încheiat prima etapă de distribuire a acestor tablete.

Acțiunea este organizată prin intermediul Direcției de Asistență Socială din cadrul Primăriei Orașului Mioveni.

Urmare a situației create din cauza pandemiei de COVID-19 care a determinat întreruperea școlilor, încă de la începutul lunii martie 2020, până la închiderea anului școlar cursurile se vor desfășura doar în sistem online, participarea elevilor la cursurile online devenind obligatorie, conform ordinului emis de Ministerul Educației și Cercetării în data de 21 aprilie.

Free Joomla Lightbox Gallery

De Ziua Eroilor, depuneri de coroane de flori, în Mioveni

IMG 3935Ziua Eroilor a fost decretată sărbătoare națională prin Decretul-Lege nr. 1693 din 4 mai 1920 și este celebrată în fiecare an de Ziua Înălțării Domnului, la 40 de zile după Învierea Domnului.

În acest an, din cauza pandemiei de Covid-19 si a restricțiilor impuse de autorităti, la Mioveni ceremonialul de depunere de coroane din centrul civic s-a desfășurat cu un număr mic de participanți.

Printre cei care au dorit să aducă un omagiu memoriei celor căzuți de-a lungul veacurilor pe câmpurile de luptă, pentru credință, libertate, dreptate și pentru apărarea țării și întregirea neamului, s-au numărat și vicepreședintele Consiliului Județean Argeș - Ion Mînzână, primarul Ion Georgescu, viceprimarul Aurel Costache, directorul SC S.Ed.C Mioveni - Nicolae Tudose, managerul Centrului Cultural Mioveni - Alin Călinescu, fostul prefect Emilian Dragnea, precum și o parte din consilierii locali din Mioveni.

Cinste și onoare memoriei Eroilor Neamului!

Free Joomla Lightbox Gallery

Atenţie la arderea vegetaţiei uscate!

arderea de miristiNerespectarea măsurilor specifice la efectuarea arderilor de vegetaţie uscată, mirişti şi resturi vegetale poate avea consecinţe grave asupra comunităţii prin pierderi de vieţi omeneşti, importante pagube materiale şi afectarea mediului înconjurător. Cunoaşterea şi respectarea strictă a acestor măsuri este soluţia cea mai simplă şi mai puţin costisitoare, precum şi o obligaţie morală şi civică a fiecărui cetăţean.

Pentru a evita eventualele evenimente de acest gen în care ar putea fi implicaţi, Primăria Mioveni şi Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Argeş transmit cetăţenilor următoarele recomandări privind prevenirea incendiilor de vegetaţie uscată.

Pentru igienizarea terenurilor prin ardere, cetăţenii au obligaţia de a solicita şi obţine, de la autorităţile competente, permis de lucru cu focul (obţinut de la Serviciul pentru Situaţii de Urgenţă Mioveni) şi o aprobare de la Agenţia de Protecţie a Mediului. Este exceptată de la această obligaţie arderea vegetaţiei uscate şi a resturilor vegetale în cadrul gospodăriilor cetăţeneşti, dar cu respectarea strictă a măsurilor generale de stingere a incendiilor. În perioadele de caniculă şi secetă prelungită, arderea de mirişti, vegetaţie uscată şi resturi vegetale este interzisă.

Arderea miriştilor şi a resturilor vegetale este strict interzisă dacă nu se impune ca o măsură de carantina fitosanitară, pentru prevenirea răspândirii unor boli sau dăunători specifici.

Arderea miriştii se face cu respectarea următoarelor prevederi generale:

  1. condiţii meteorologice fără vânt;
  2. parcelarea miriştii în suprafeţe de maximum 10 ha, prin fâşii arate;
  3. izolarea zonei de ardere faţă de căi de comunicaţie, construcţii, culturi agricole vecine, instalaţii, fond forestier, prin executarea de fâşii arate;
  4. desfăşurarea arderii numai pe timp de zi;
  5. asigurarea până la finalizarea arderii a personalului de supraveghere şi stingere a eventualelor incendii;
  6. asigurarea pentru suprafeţe de ardere mai mici de 5 ha a substanţelor şi mijloacelor de stingere necesare;
  7. asigurarea, în cazul suprafeţelor de ardere mai mari de 5 ha, a unui plug, a unei cisterne de apă, a mijloacelor de tractare şi a personalului de deservire.

Arderea vegetaţiei uscate şi a resturilor vegetale se execută cu respectarea următoarelor prevederi generale:

  1. condiţii meteorologice fără vânt;
  2. colectarea în grămezi a vegetaţiei uscate şi a resturilor vegetale în cantităţi astfel încât arderea să poată fi controlată;
  3. executarea arderii în zone care să nu permită propagarea focului la fondul forestier/construcţii şi să nu afecteze reţelele electrice, de comunicaţii, conductele de transport gaze naturale, produsele petroliere ori alte bunuri materiale combustibile;
  4. curăţarea de vegetaţie a suprafeţei din jurul fiecărei grămezi pe o distanţă de 5 m;
  5. desfăşurarea arderii numai pe timp de zi;
  6. asigurarea mijloacelor şi materialelor pentru stingerea eventualelor incendii;
  7. supravegherea permanentă a arderii;
  8. stingerea totală a focului înainte de părăsirea locului arderii;
  9. interzicerea acoperirii cu pământ a focarelor

Pentru arderea resturilor vegetale, gunoaielor, deşeurilor şi a altor materiale combustibile fără obţinerea permisului cu foc şi/sau fără luarea măsurilor pentru împiedicarea propagării focului la vecinătăţi, cetăţenii (proprietarii de terenuri) sunt pasibili de sancţiune contravenţională cuprinsă între 1.000 şi 2.500 lei.

Permisul de lucru se poate obţine de la sediul Serviciului pentru Situaţii de Urgenţă Mioveni, situat la adresa: Strada B-dul Dacia, Şcoala Veche, etajul I, cu următorul program pentru eliberarea permiselor de lucru cu focul:

  • Luni - Joi, orele 08:00 – 16:00
  • Vineri, orele 08:00 – 14:00.

 

Cum se face înscrierea copiilor la cresa

cresa 2020

Primaria Mioveni, prin Directia de Asistenta Sociala Mioveni, va informează:

Inscrierea beneficiarilor in cadrul Creselor Mioveni, pentru anul scolar 2020 – 2021 se va realiza in cursul lunii iunie, dupa urmatorul calendar:

  • 1 iunie – 10 iunie - reinscrierea beneficiarilor ce au frecventat Creasa Mioveni, cu regularitate, in anul precedent, beneficiind de continuitatea serviciilor oferite;
  • 11 iunie – 26 iunie – incrierea noilor beneficiari, in limita locurilor disponibile ramase.

Dosarul de inscriere va contine urmatoarele documente:

  • Cerere de Inscriere ( se va completa la momentul depunerii dosarului);
  • dosar plic de carton;
  • copie certificat nastere copii ( toți copiii!);
  • adeverinta de la locul de munca al ambilor parinti (obligatoriu) cu specificatii privind venitul brut al fiecaruia sau adeverinta care atesta urmarea unor cursuri de zi;
  • decizie de punere in plata indemnizatie crestere copil;
  • copii B.I. / C.I. parinti sau apartinator legal;
  • Hotarare divort sau dovada separare, pentru parintele singur (daca este cazul);
  • adeverinta medicala tip - medic de familie - APT PENTRU INTRARE IN COLECTIVITATE

 

Depunerea dosarelor se va face personal, de catre apartinatorul legal al beneficiarului, la Cresa nr.1 (Tic Pitic), in intervalul 10 – 16, in conformitate cu calendarul mentionat, respectand regulile de distantare sociala impusa de catre legislatia in vigoare.

Pentru situatiile exceptionale documentele necesare intocmirii dosarului de inscriere pot fi transmise si in format electronic, scanate, la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Solutionarea cererilor de inscriere se va face in conformitate cu Regulamentul de Organizare si Functionare al Creselor Mioveni, adoptat prin Hotararea Consiliului Local Mioveni nr.235 / 2018.

Lista cu beneficiarii eligibili va fi comunicata ulterior si afisata pe site-ul Primariei Mioveni www.emioveni.ro .

Relatii suplimentare pot fi obtinute la sediul Primariei Mioveni – Directia de Asistenta Sociala sau la Cresele Mioveni.

Descarca cererea de inscriere

Vești bune pentru locuitorii din Clucereasa!

0001Lucrările pentru execuția rețelei de distribuție gaze naturale sunt în grafic

 

Potrivit conducerii Primăriei Mioveni, lucrările pentru execuția rețelei de distribuție gaze naturale în cartierul Clucereasa au început în luna aprilie, iar cel târziu în luna octombrie a acestui an locuitorii din zonă vor avea alimentare cu gaze.

Amintim că traseul conductelor de distribuţie va fi de o parte şi de alta a DN 73, pe străzile Calea Câmpulung, Gării, Aleea Clucerului, Barajului, Depozitelor şi Filipeştilor, pe o lungime totală de 6.285 km.

Valoarea totală a acesti investiții este de 2.592.766,02 lei, din care Primăria Mioveni va achita suma 2.499.167,20 lei plus TVA, iar ENGIE România doar 93.598,85 lei, plus TVA.

Free Joomla Lightbox Gallery